Új jelszó kérése
Fizetési megoldás
Hírlevél
Legjobb játékok, TOP 10 társasjáték
Társasjáték ajánló
Tanúsítvány
SSL Certificate
Házhozszállítás

Termék részletek


Splash attack

Splash attack
5 260 Ft
Színes halacskák úszkálnak békésen az éhes, vörös piranhák között. Két kockával dobunk: az egyik a keresendő hal színét, a másik a mintáját jelzi. A játékosok szélsebesen igyekeznek a megfelelő halra lecsapni, vagy elkapni a piranhát. A halakat kifoghatjuk, megehetjük (átfordítva halcsontváz-mintájú oldalukra őket) vagy visszadobhatjuk a tóba. Az nyer, aki elsőként elfogyaszt 3 halat!
  • A JÁTÉK CÉLJA
    A játék célja, hogy "ELKAPJUNK", majd "MEGEGYÜNK" három halat.

    ELŐKÉSZÜLETEK
    Helyezzük a kilenc színes halat a halcsontvázas oldalával lefelé az asztalra. Helyezzük az éhes vörös piranhát a halraj közepébe.

    A JÁTÉK MENETE
    Döntsük el, melyik játékos kezd. Amelyik játékoson a sor, dob mindkét dobókockával. Minden játékos gyorsan megpróbál "ELKAPNI" egy olyan halat, amely a dobásnak megfelel PL. HA AZ EGYIK KOCKÁN KÉK SZÍN LÁTHATÓ, A MÁSIKON PEDIG NÉGYZETFORMA, AKKOR AZT A KÉK HALAT KELL ELKAPNI, AMELYEN NÉGYZET FORMÁJÚ PIKKELYEK VANNAK!
    Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi a játékos maga elé. Az a játékos, aki az előbb dobott, továbbadja a kockát a következőnek, aki szintén dob a két kockával. Ismét minden játékos megpróbálja elkapni a megfelelő halat. Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi maga elé az a játékos, aki elkapta. AZONBAN ha a kocka olyan halat mutat, amelyet már valaki elkapott, a játékosnak el kell kiáltania magát: "CSOBBANÁS!", és a többiek előtt el meg kell ragadnia a vörös piranhát! Ha sikerrel járt, az elkapott halat felfordítja, hogy most már a csontváza legyen látható. Ezt a halat sikerült "MEGENNIE", így már ahhoz a játékoshoz tartozik.
    De ha BÁRMELYIK MÁSIK játékos fogta meg először az éhes vörös piranhát, az elkapott hal visszakerül a játékba.
    FIGYELEM: BÁRMELYIK JÁTÉKOS ELKIÁLTHATJA MAGÁT, HOGY CSOBBANÁS!, HA LÁTJA, HOGY EGY MÁR ELKAPOTT HAL JELLEMZŐIT MUTATJÁK A DOBÓKOCKÁK.
    FIGYELEM: HA EGY TÚLBUZGÓ JÁTÉKOS OLYANKOR FOGJA MEG A VÖRÖS PIRANHÁT, AMIKOR A KOCKÁK EGY MÁR MEGEVETT HALAT MUTATNAK, ANNAK A JÁTÉKOSNAK VISSZA KELL DOBNIA A JÁTÉKBA EGY HALAT. HA NINCS NÁLA HAL, AKKOR SEMMI NEM TÖRTÉNIK.

    A JÁTÉK VÉGE
    A játéknak vége, ha egy játékos megfog, majd "meg is eszik" három halat, amivel megnyeri a játékot.

    GYORS JÁTÉK
    A fiatalabb játékosok játszhatnak úgy is, hogy rögtön felfordítják az elkapott halakat (hogy azonnal látható legyen a halcsontváz), és aki három halat összegyűjt, megnyeri a játékot.

    Kiemelten fejlesztett készségek:
    ? memória ? reflex
  • Cikkszám
    GGIG10127
Webáruház készítés